Slut

Datorn är inte uppstartad så ofta längre då jag kollar det mesta jag behöver via mobilen nu.
Kan ju inte blogga på den så därför regnar inläggen inte lika tätt längre.
Jag är tacksam över att det är helg nu, två lediga dagar med Majken, som vanligt fullt ös men inte vardags-fullt-ös.
Jag är totalt slut på de flesta plan just nu, orkar inte mer än vad jag precis måste...
...men så får det väl kanske vara ibland.
Kvällen kommer bestå av melodifestival för mig som för många andra.
Mitt sällskap blir två katter och glass. Det är jag nöjd med!
Majken har nya sovrutiner igen som vi kämpar med så förhoppningsvis sover hon när klockan slår åtta.
Hon försöker det mesta nu för att slippa stanna i sin säng.
Helt fantastiskt att en två-åring kan komma på så många olika ursäkter för att komma ut till soffan varje kväll.
Jag är imponerad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0