Humöret blev på topp.

Dagarna och veckorna går så fort.
Majken har varit på gott humör hela helgen och det gör mamman glad.
På torsdag har jag äntligen fått en tandläkartid och på fredag ska jag på lägenhetsvisning!
Ja, humöret blev på topp denna kväll!
Måste sluta dra på saker som jag borde göra, blir så många stenar som faller från axlarna när man väl ringt till tandläkaren eller vad det nu må vara.
Så, dags att försöka fixa barnvakt till påskhelgen så jag slipper ha det hängandes över mig.
Ska försöka tänka annorlunda och ta tag i saker och förhoppningsvis blir också humöret jämnare och bättre då.
Oroar mig alldeles för mycket för det mesta.
Man skulle verkligen vilja stänga av tankarna ibland.
Om det ni inte går så är väl det enklaste att ta tag i saker så så för det bli.
Eller som Majken säger: "Så bli de mamma!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0