1 vecka

En hel vecka sedan man ens hade igång datorn!
Ja, man gör ju allt med mobilen nuförtiden, utom att blogga för det funkar inte.
Har väl inte hänt så himla mycket sedan sist egentligen. Det är vardag, dagis, jobb och vänner i den mån man hinner som gäller.
Va (kors i taket) faktiskt ute med arbetskamraterna förra helgen. Vi åkte till Sundspärlan och dansade kasedans till Black Jack.
Inte mitt forum överhuvudtaget men det va fantastiskt kul att komma ut en kväll!
Majken fick packa sin lilla väska och dansa hemma hos Elsa istället.
Det sa hon flera gånger: "-Mamma dansa kompisarna, Majken dansa Elsa!"
Hon hade inga problem alls att åka iväg och vinkade glatt hejdå från bilen medans jag gick tillbaka upp i lägenheten för att göra vid mig och undrade om jag skulle kunna slappna av under kvällen?
Lite gott att dricka hemma hos Carina innnan avfärd fick mig att tänka på annat och kvällen blev hur bra som helst.
Tack alla fina arbetskamrater för en härlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0