Semester och röj.

Inte lika aktiv med bloggandet som innan men det kommer säkert igen.
Tappar lusten totalt när jag inte kan ladda upp bilder till inläggen.
Vet inte om det är mitt mobila bredband det är fel på eller om det är blogg.se som strular. Trist är det i vilket fall.
Igår påbörjade jag två veckors semester, det ska bli helt underbart att kunna ta dagen som den kommer i två hela veckor.
Vädret verkar inte bli något vidare men det har väl aldrig stoppat oss förut?
Idag spenderade vi dagen mestadels hemma, vi har röjt som tusan och målat om våra köksstolar.
Majken skulle rensa bland sina leksaker och först skulle hon inte slänga något för hon tyckte om allt och lekte med allt sa hon.
Att andra barn utan leksaker skulle få hennes saker som hon aldrig leker med hjälpte inte ett dugg.
Helt utan anledning vänder hon helt och ska kasta ALLT!
Det slutade med att hon hade tre leksaker mindre än när vi började...
Jag däremot har lyckats slänga fem påsar med skräp idag, var kommer allt ifrån?
Dessutom har Majkens matstol åkt ut. Nu är hon stor flicka och kan sitta på stor stol när vi ska äta.

För er som kan se på facebook finns det bíld på de nymålade stolarna eftersom jag kan ladda upp bilder från mobilen.
Vi tänker köra Alice i underlandet-style i köket.
I veckan ska det letas på loppisar efter färgglada prylar i alla regnbågens färger till köket.
Nu är jag trött på ett intetsägande färglöst kök så nu kör vi all in!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0