Nationaldagen

Nu krånglar blogg.se igen så man inte kan ladda upp bilder... =(

Vi har iallafall haft en bra dag, picknick i Tivoliparken med Angelica och Amanda efter jobbet.
Barnen busade och mammorna tittade på.
Nationaldagsfirandet i parken va minst sagt tamt men nu är det ju så att jag helt enkelt får acceptera att det är helt okej så länge Majken är nöjd och det va hon.
Hon och Amanda fick varsitt ballongsvärd av nån ballonggubbe som trixade med ballonger i alla regnbågens färger.
De hade hur kul som helst, tills de trillade på dem om och om igen och det sa "PANG"!
Majken hade inte sovit när jag jobbade och när jag kom hem tyckte jag att det va lika bra att hålla henne vaken, detta resulterade i en Majken som stod lutad mot stolen i hallen när vi kom hem och somnade.
Då är man trött!
Jag fick kittla henne hela vägen hem för att hon inte skulle somna i vagnen, och så sprang vi emellanåt. Allt för att få henne att ha dem blå öppna tills vi va hemma.
Det va vår nationaldag det, nationaldag...ska man fira det? Gör folk det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0