Mycket nu

Har lite svårt att fokusera just nu, tusen tankar snurrar runt hela tiden, de glöms bort, kommer tillbaka och glöms bort igen.
Visst fan jag skulle ju inte glömma....
Dagarna består av jobb och kvällarna har faktiskt bara spenderats hemma, mycket mer än så orkas det inte med nu.
Men idag fick vi fikabesök av en saknad person och imorgon blir det torsdagsmys med Familjen Andersson.
Kanske behöver göra lite annat också så man inte blir alldeles tokig av alla kom ihåg som flyger fram och tillbaka i skallen?
Det ska bli mysigt, vi ska ha en riktig "söndagsmiddag" med kött, sås och potatis.
Ja, det är ju ändå inte sommarvärme så varför inte köra all in på en enligt mig höst/vinter-maträtt?
Majken har pratat sönder mig och dagens besök och även om morgondagens middag.
Hon längtar! Jag med!

Coolast i världen e hon min lilla tuffing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0