IKEA

Tråkigt väder och ledig dag så vad gör man när man redan gjort alla inomhusaktiviteter man kan hitta på? Jo, man åker till Ikea!
Mia och jag drog iväg med barnen, vi gick igenom allt på Ikea vilket jag gör väldigt sällan.
Vi drömde lite, köpte lite, jagade barn, fikade och hade minst sagt fullt upp med både inredningsdrömmar och barn.
Jag kom hem med lite godsaker och gjorde inte av med särskilt mycket pengar.
Toppen!

Majken fick nya sängkläder och jag fick nya kaffekoppar!
En badrumsmatta och lite annat krafs hamnade också i påsen, hur kan man alltid handla på Ikea även om man inte direkt behöver något?
Väggförvaringen som vi faktiskt ville ha till Majkens rum fanns inte ens i sortimentet längre så den jakten får fortsätta.
Rött med vita prickar blev det till Majkens röda rum.
Kaffekopparna ska invigas imorgonbitti innan jobbet, undras om kaffet smakar godare i vackra koppar?
Jo, jag tror det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0