Skynda fynda

Man får vara i god tid om man ska ha möjlighet att fynda när det är loppis i Blå Hallen.
Vi brukar försöka vara där ungefär när dem öppnar och förra helgen gav det utdelning!

Ljuslyktan blev min för en guldpeng. Har alldeles förmånga ljuslyktor i alla varianter och färger redan men alla har sin charm och det är kul att byta ut dem någon gång då och då eller bara förflytta dem från ett rum till ett annat.
Den fantastiskt charmiga älvan va en nyvara som jag köpte för 40:- Blir lika glad varenda gång jag ser älvan som står på tvn och tittar på mig. Kunde inte låta bli att ta med henne hem hon passar så bra in i mitt rosa vardagsrum.


De ljusrosa glasbollarna hängdes upp i fönstret som ljuslyktor. 25:- va de väl värda.
Snurran va det enda som Majken hittade och ville ha, den är riktigt stor och enligt säljaren äkta 70-tal. Den fick vi betala 60:- för men vad gör man inte för sitt barn som hittat något hon älskar?
Även den väl värd pengarna med tanke på hur mycket den använts bara på en vecka.

Ännu ett loppisbesök där vi kom hem med superfina saker. Vi är nöjda och längtar till nästa månad då vi tar en promenad till Blå Hallen igen.




Kommentarer
Johanna

Du får tvinga med mig dit nästa gång :) Jag får ju aldrig tummarna loss själv??

Kram <3

2012-01-12 @ 21:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0