Sjunger

Det har varit mycket spring idag, Majken och jag har tvättat precis hela dagen och en dag som idag önskar jag verkligen att jag inte bodde på tredje våningen eller att vi hade tvättmaskin i lägenheten.
Majken har varit jätteduktig och inte klagat så hemskt mycket när vi sprungit en gång i timmen med våra tvättsäckar.
Hon har hjälpt till att hitta två likadana strumpor, burit tvätt och tryckt på knapparna för att starta maskinerna.
Min duktiga lilla hjälpreda!
14 maskiner räknade vi till och nu är man verkligen slut kan jag säga. Jag kommer drömma om tvätt inatt.
Mellan allt springande har vi haft en gosig, busig, trotsig, mysig och skön dag hemma.
Majken sjunger mycket och ofta. Idag har hon sjungit ännu lite mer, typ nästan hela tiden.
Ibland är det barnsånger som man snabbt känner igen och ibland hittar hon på egna sånger.
Här sjunger hon om sina babbisar och dansar så hon blir helt yr:


Min lilla sötfia.


Imorgonlunch är helgen över för min del och jobbandet drar igång igen, vart tog denna helgen vägen?
Nästa helg kommer också bara försvinna känns det som, på lördag drar jag och Johanna på egna äventyr medan Majken får leka hemma hos Neo och Kelly. Jättemysigt ska det bli!
Poff, så kommer den helgen också vara förbi och sen är det ännu en ny vecka och då är det hög tid att planera kalas för Majken.
Var i hela friden tar tiden vägen?
Jag hinner inte med!


Kommentarer
Mia

Hör med Freddy Persson på fb. Han och hans tjej har en toppmatad tvättmaskin som de inte använder.



Mia

2012-01-29 @ 22:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0