Mys

Har haft e heldag på Väla med Majken.
Bara hon och jag, hur mysigt som helst!
Hon somade och sov i tre (!) timmar så mamman fick gå och titta i lugn och ro.
Shoppingdagen gav en skön blandning av vaken och sovande busunge.
Vi åt på Mcdonalds och åkte buss, handlade pyjamas och mattor.
Tyvärr kom vi tio minuter för sent till Mio så vi kunde inte provsitta någon soffa idag, trodde iallafall att de skulle ha öppet till fem en lördag men tji fick jag som stod utanför dörren tioöverfyra med lång näsa.
Majken tyckte nog de va roligast när hon åt tre byttor ketchup på Mcdonalds och när hon fick gå själv i affärerna.
Kan ju inte vara så kul o sitta i vagnen när man precis sovit i flera timmar.
Peppar, peppar men hon höll sig så fint och nära mig fast hon inte höll handen hela tiden.
Väntade mig ett ganska motvilligt och uttråkat barn idag men Majken har verkligen bevisat att mamman inte ska ta ut något i förskott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0