Heldag

Har haft en heldag på Väla med underbar arbetskamrat och hennes dotter.
Majken har sovit noll minuter och skrikit trehundrafyrtiosju minuter, däremellan hann hon slå i bakhuvudet i en affär så hon fick skrubbsår i hårbotten.
Trots det har det varit en jättemysig dag med fantastiska människor.
Vi har inte stressat alls utan verkligen njutit av dagen utan att kolla på klockan. Har säkert gått en mil eller så under dagen så kvällens chips och dippa kändes helt berättigat.



Majken ville hela tiden göra som "Liiina" hon skulle gå själv om "Liiina" gjorde det. Hon sa samma saker som hon, svängde likadant med armarna när de sprang runder och apade efter när det gällde det mesta.
Sötnos!

Efter noll minuters sömn under dagen tog det ungefär noll minuter att somna när jag lagt henne i sängen och nattat om henne nu ikväll.
Nu sover en slagen hjältinna som kämpat för att hålla sig vaken hela dagen.

Är så nöjd också att jag hittat vilken ny soffa jag vill ha, den jag kollat på på nätet va mycket mindre än vad jag trodde i verkligheten så jag blev lite besviken. Tills jag vänder mig om och ser att den finns i en större version som är mer hörnsoffa än soffa med divan.
Skitsnygg och inte så mycket dyrare!
Till det tror jag att jag ska införskaffa en fotpall också.
Skönare soffa får man leta efter, ååh, vad jag längtar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0