En förbannat bra kväll

Neo hann knappt innanför dörren ikväll förrän han och Majken satt på golvet inne på Majkens rum och lekte.
Ingen av dem hade särskilt mycket tid att sitta och äta, de hade fullt upp med att leka och båda två sa "färdig" nästan direkt efter att vi satt oss vid matbordet.
Kul när de leker så fint ihop.
Vi vuxna fick nästan tid att prata ikväll för ungarna hade fullt upp. Helt förbluffade va vi.
Fast ungarna lekte så fint glömde jag bort att erbjuda kaffe. Jag blev bjuden på middag men gästerna fick inget kaffe...skäms Helena!
Det har varit en underbar kväll, inte bara har jag goa underbara vänner utan Majken har bästa lekkompisen!
Dessutom har jag fått äran att få vara fadder till lillasyster Kelly på hennes dop.
Chockad, glad, ärad, stolt!
Jag ska lära henne allt skit jag kan. ;)




Kommentarer
Johanna

Ja inget KAFFE!!!! Fy sicken dålig värd då :) Danne blev såklart skitarg på dig men jag dricker ju inte så jag är inte arg, haha ;)

2012-01-11 @ 21:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0