Disconails

Vill verkligen ha O.P.I´s glitterlack från julens "Muppetcollection" men de är slutsålda överallt.
Har hittat något på tradera men de va uppe i över 400:-...för ett nagellack!!
När vi va på Väla i helgen försökte jag hitta ett annat lack med mycket glitter i men förgäves.
Till slut kom jag på den briljanta ideén att köpa glitter på panduro och blanda ner det i genomskinligt nagellack.
Här är resultatet:


Mycket glitter blev det och jag blir glad bara jag ser dessa naglar.

Använde: Glitter från Panduro, genomskinligt dependlack, och Topcoatlack från depend.
Det bästa är att jag har mer glitter och lack som väntar på att få blandas och användas. Men först ska jag njuta av dessa ett par dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0