118800

118800 utger sig för att ha svar på allt.
Bara för skojs skull va jag tvungen att testa om de verkligen vet allt så jag skickade iväg ett sms som löd: "Vem är Helena Nordberg i Höganäs?"

Svaret jag fick inom två sekunder låter som följer:
"Helena är den där mystiska, mörka skönheten som lamslår alla med sin blotta närvaro och pumpar ut energier som får dem att bli knäsvaga.
Alla killar och minst hälften av tjejerna har någon gång fantiserat om att vara nära henne.
Vore hon ett djur skulle hon vara en ståtlig tigrinna iförd strasshalsband framför en öppen spis - mjau!
Mvh 118800."

Kan konstatera att jag fick mig att riktigt gott skratt och att 118800 har svar på allt men definitivt inte rätt svar på allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0