Söndag

Medan mamman spenderade dagen på arbetet så hade Majken fullt upp att köra slut på barnvakten.
De hade haft det bra och Majken hade faktiskt bara haft något litet två-års-utbrott. Skönt!

De hade gjort pizza och varit gulliga nog att spara lite till mig och den slank verkligen ner på ett kick nu på kvällen vill jag lova.

När jag kom hem så lekte vi allihopa kurragömma, Majken ska alltid leta och jag får alltid gömma mig.
Till slut kommer man ju inte på fler ställen att gömma sig på.
Utan att tänka mig för "gömmer" jag mig bakom glasdörren in till vardagsrummet... Det kändes som en bra idé ända tills Majken hittade mig och jag själv kom på vad korkad jag varit.
Jaja, man kan inte vara med på banan jämt. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0