Htc wildfire

Nya vrålåket i telefonväg här hemma.
Från en samsung utan kamera till en Htc Wildfire....kan ni fatta att jag är helt borta?
Jag fattar ingenting!
Fast som alla andra kommer jag säkert älska den när jag väl förstår mig på hur den fungerar.
Majken är glad som får leka med Talking Tom.
Mamman är glad som kan kolla sin mail och fb på telefonen.
Men visst borde man kunna använda sin htc på blogg.se också? Får inte rätt på det!
Hjälp!
(Tips på praktiska appar skulle nog inte heller vara helt fel för en total nybörjare.)


Kommentarer
Tesse

Vi kan väl ses nån dag så kan jag hjälpa dej med blogg-app och så?

2012-02-21 @ 07:40:19
hemmahoshelena

Klart vi ska! =)

2012-02-21 @ 20:10:09
Märta

måste man inte ha PRO för att blogga med mobilen??

2012-02-22 @ 20:00:48
URL: http://martinarebecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0