Bra team


Carina och jag är ett bra team. Jag klättrar på lagerhyllorna och Carina fångar kartongerna.
Tur att de inte vägde så mycket och tur att jag inte insåg förrän det va försent att jag va ganska högt ovanför mark.
Eller kanske inte jättehögt men det kändes så.
Vad gör man inte för småbarnsföräldrarna som står där med sina kuponger och väntar på just den storleken av blöjor som är slut i hyllan?

Omtänksamma Carina gjort detta foto till någon mildare variant av kontaktannons på facebook.
"Sugen på att kramas? Kramgoa blöjor och Helena finns på Ica Kvantum :)"
Du är underbar Carina, en pärla är vad du är! ;)
Vet inte riktigt om jag ska gilla det eller inte men du är för go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0