Smart

Sitter och slösurfar på blocket...eller egentligen är jag ute efter en hylla att ha på balkongen där jag kan förverkliga min dröm om en egen kryddhylla. Lite sallad, kanske någon tomat och rädisa.
Det hittade jag inte men jag hittade en massa mattor!
Säljaren i fråga har 21 såna här mattor i olika färger som säljes till ett sjukt bra pris!
 
Blev så sugen att ha det såhär på Majkens rum så jag mailade snabbt och håller tummarna.
Nästa tanke är, hur sjutton får man mattorna att stanna på plats?
Hursomhelt en härlig idé, färgglatt.
Jag blir glad bara av att se bilden!
Vill också ha, håll tummarna!
Om de finns kvar så är de mina för under en tredjedel av butikspriset och de ser ut att vara i kanonskick.
Second hand när den är som bäst!
 


Kommentarer
Johanna

Haha med silvertejp påBaksidan :)

2012-08-01 @ 21:14:53
Frida

Nä men med matt tejp! Kostar inte många kronor

2012-08-01 @ 22:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0