Måndag

Ännu en ny vecka som kör igång i ett rasande tempo!
Helgen har i vanlig ordning gjort mig nöjd, mycket nöjd!
Nu sitter jag i min säng och kollar "Ensam mamma söker" och drömmer om att få sitta i min nya soffa som kommer imorgonförmiddag.
Min alldeles egna nya soffa! Ingen begagnad, det är första gången i hela mitt liv som jag har en helt egen NY soffa.
Som jag längtar!
Majken va lagom paff innan ikväll när en tjej kom och hämtade vår gamla soffa. Jag berättade för henne att vi skulle kolla på Pippi Långstrump i sängen istället men hon va inte helt nöjd.
Hoppas hon blir nöjd imorgon istället.
Nästa projekt här hemma när jag är nöjd med vardagsrummet är att ta tag i projekt tvättmaskin...jag tänker och planerar massor i huvudet, jag vet till och med vilken modell jag vill ha men jag får aldrig tummen loss så nu har jag bestämt att göra en sak i taget.
Göra färdigt en sak innan jag tar tag i en annan.
Vi får se hur det går.
Nu blir det en liten titt på premiären av "Project accesory" innan det är dags att sova om man ska orka med ännu en fullspäckad dag imorgon.
Det kommer bli en bra dag! Jag känner det på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0