Trollhassel

Har alltid varit och kommer alltid vara svag för Trollhassel, tycker det är jättefint och man kan hitta på så mycket med det.
Hade en tanke om att ha Trollhassel i en kruka på balkongen och sätta dekorations-fjärilar på grenarna men den iden gick aldrig i lås eftersom jag inte hittat några färgglada fjärilar.
Däremot så hade jag mina fina prismor liggandes i en låda så de fick hänga på grenarna istället.
Nu är balkongen avstädad och solen skiner. Nu är det bara lite gröna växter och lite färgsprakande blommor som fattas så blir det lite mer inbjudande att sitta där ute.
Ska nog plantera lite kryddor också så det doftar gott.
Har man inte trädgård för man göra det bästa man kan av sin balkong och det tänker jag göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0