Överraskning

Kinderägg kan verkligen innehålla en överraskning!
Fick riktiga barndomsminnen när jag fann detta i ett kinderägg:

Kommer ni håg?
Jag minnas att jag om min syster hade såna här när vi va små och vi kunde rita med dem hur länge som helst, det blev olika "blommor" varje gång och man kunde sitta göra i alla regnbågens färger.
Någon som vet om de finns att köpa någonstans idag?
Har inte sett någonstans men det skulle va kul o ha tycker jag. Har ju inte letat heller men vad ska man fråga efter i leksaksaffären? Vad heter manicken?

Majken tyckte inte att det va så lätt att få till egna blommor så hon gav upp ganska snabbt och satt istället och skrattade högt när jag ritade.
Det räckte för oss båda, hon va nöjd och jag va nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0