Mykidoo

Idag kom mitt fyndpaket från Mykidoo.
De hade ju 50% på hela sortimentet så äntligen klickade jag hem deras fina fina kläder! Har velat ha såna kläder ända sedan Majken föddes men det är ganska dyra kläder så jag har avvaktat så många gånger och väntat på rätt tillfälle. Nu kom det tillfället!

Vi fick massor med kläder för pengarna.
Zipjackan är så tuff med ögonen bak på ryggen, kjolen är lite stor men den går absolut att använda redan nu.
Våra TRE par strumpbyxor va väl den enda som blev lite knasigt men jag har nog inte haft huvudet med mig helt när jag har kollat igenom varukorgen innan betalning.
Två par av strumpbyxorna ska säljas vidare till någon annan lycklig liten flicka.

Majken blev så glad när vi öppnade paketet och plagg efter plagg va till henne.
Blev lite impad när hon pekade på alla olika ögon och sa "trötta" till de som va på nattlinnet. Observant av henne och reagera på att alla ögon va olika.
Mössan satt på huvudet hela kvällen och hon sprang fram och tillbaka mellan hall och vardagsrum för att kolla in sig i spegeln.
Härligt med lyckade köp!
Både mamman och Majken satt med varsitt stort leende.

Skynda in på Mykiddo.se och fynda!
Skriv in koden REA APRIL och få 50% på hela sortimentet!
Kan tipsa om att gilla Mykidoo på facebook med, där läggs det ut helt nya kläder i auktioner där man kan buda till sig deras kläder till löjligt bra priser.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0