Otroliga Onsdag

Vilken dag!
Oj, oj, oj, såna här dagar vill vi ha oftare!
Har haft en toppen arbetsdag, den bästa hittils. Det har varit grymt kul!
Trots att jag va supertrött när jag slutade vid fyra och trodde jag skulle somna på cykeln hem så har jag överlevt kvällen också.
Underbara Clara mötte upp mig efter jobb och följde med och hämtade Majken på dagis.
Hon blev hur glad som helst när "Clååålla" följde med.
Med en välbehövd sockerkick från vår eftermiddagsfika orkade vi alla busa ett par timmar innan det va läggdags för Lillan.
Det har varit en fantastisk dag från morgon till kväll, bra arbetskamrater, bra vänner och bästa dottern med bästa skrattet.
Kan ju inte bli bättre!

Vad härligt det känns att kunna ha en dag som är helt bra utan missöden och tråkiga händelser.
Tycker alltid att det är nåt i vanliga fall som drar ner ens humör även om det bara är för en stund....Men idag har allt bara varit perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0