Newspaper

Ibland kan jag bli så avundsjuk på kusinens fina naglar.
Hon går stylistutbildning men just när det gäller nagel-biten är hon helt självlärd.
Jag blir så inspirerad av hennes olika naglar som hon så fint målar i regnbågens alla färger.
Nu sitter jag och önskar att jag också kunde ha långa fina målade naglar igen men det går inte när man jobbar som jag gör. Det skulle vara avskavt och fult på en halvtimma.
Jag njuter av bilderna istället!

Idag hade hon gjort newspaper-nails:

Lite suddigt bild men hon har alltså tryckt  med naglarna mot tidningspapper.
Skitcoolt blev det!
Kolla gärna in hennes blogg och bli inspirerad!

Där står exakt hur man ska göra om man vill göra egna newspapernails.

Tidigare har jag även bloggat om marmorerade naglar, även den inspirationen är från kusinen.
Newspapernails verkar dock hundra gånger enklare att göra än marmorerade naglar.


Kommentarer
Rebecca

aw så söt du är !

Tack så mycket fina helena <3

2011-09-17 @ 16:20:23
URL: http://rbeccaas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0