Min vinst

"Spar din rygg och kropp, skon hjälper dig att gå rak och minskar slitage på leder, Bygger upp muskler i rygg och ben för en finare hållning."
Detta kan man läsa på hemsidan där man kan handla dessa skor.
Låter ju skitbra ellerhur?

Jag kommer hem och får på mig skorna och undrar hur man ska kunna gå i dem? Herregud va rundade de va undertill! Men jag kände på studs att jag fick en helt annan kroppshållning.
Känns som att skorna får användas en stund i taget för att gå in dem innan jag använder dem som arbetsskor nio timmar per dag.
Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra.
Men vilken skum känsla att ta på sig ett par såna skor...som att det fattas sula vid hälen typ....svårt att beskriva. Balansen sattes verkligen på prov.


Den fina vinsten! Hurra för ordentliga skor till mina (ända tills idag) misshandlade fötter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0