Lyx

Kort dag på jobbet idag, redan efter fyra timmar slutade jag igen. Vilken lyx!
Slutade mitt i Majkens lunchvila så vi kom överens på morgonen vid dagislämning att de skulle ringa när Majken vaknat igen så kunde jag hämta henne då.
Dumt att väcka den björn som sover...

Jag gick och handlade efter jobbet, utan stress!! Hur ofta händer det? Även det är LYX! Annars springer jag alltid genom affären och cyklar i racerfart till dagis för att hinna hämta Pärlan i tid.
Idag va det inte alls något springade genom affären. Så skönt!
Att såna små saker kan betyda så mycket.

Eftermiddagen bjöd på god fika med familjen på Kakis. Vi blev oväntat flera än tänkt och det va superkul!
Det är också lyx, att bli bjuden på fika mitt i veckan, bara sådär.
Bara för att lyxa till det lite lite extra denna höstiga tisdag så har Pärlan varit på bra toppen humör hela eftermiddagen!
Snacka om lyx!

Så summan är alltså att detta har varit en toppen dag och morgondagen kommer med all säkerhet också bli det.
Fy, vad kul det ska bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0