Fredag

Fredagkväll och både jag och Majken är dötrötta.
När vi kom hem från jobb och dagis hamnade vi ganska direkt på köksgolvet med en ask vindruvor och där blev vi sittandes ett bra tag innan vi orkade göra något vettigt.
Vi har haft varsin händelserik vecka både jag och Majken.
Hon har lyckats klämma fingrarna ordentligt när dörren på dagis blåste igen för att någon glömt haspa den, (AAAJ!) tre nya tänder har tittat fram och flera nya ord har tillkommit i vokabuläret.
Jag har fått lära mig en hel del nya saker på jobbet, skitkul att jag anförtros mer ansvar och få prova på att göras lite nya saker.
Trött blir man av all ny information att komma ihåg men kul är det!

Nu blir det öppning av min onödigt stora godispåse, lite kaffe och gos med katterna.
Hade bestämt att Majken skulle få vara uppe till hon stupa ikväll och ha fredagsmys med sin mamma eftersom jag saknat henne så mycket i veckan.
Såklart stupade Trollet redan vid sju.
Hon va visst trött efter en lång vecka hon också.
Får bli mys deluxe i helgen istället!


Vindruvsälskare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0