Fredag

Har haft bästa arbetsveckan någonsin! Den ena slår den andra liksom. Så härligt!
Majken har haft det bra på dagis också, två gånger denna veckan har hon inte varit sugen alls på att lämna leksakerna och kompisarna.
Får väl se det som ett gott tecken att hon trivs och lägga mina egoistiska känslor åt sidan att hon inte tar på sig skorna med ett glatt "hurra".

Som vanligt en fredag efter en lång arbetsvecka är man totalt slut, vi tog oss i kragen efter jobbet och fredagshandlade lite. Det gjorde dessvärre resten av Höganäs också.
Lönefredag. Bra jobbat Helena!
Efter det va det väldigt gott att sätta sig i soffan och fredagsmysa lite med Majkis.
Som vanligt bjöds det på Teletubbies och ryggkli. Bättre kan det inte bli!

Nu sover Pärlan gott och laddar för morgondagen fylld med bus hemma hos familjen Andersson. Mamman ska på vuxengalej med Elsa. Ullared! (Fortfarande lönehelg, bra jobbat Helena!)
Det ska bli så kul! Har längtat ända sen sist jag va där och det är 1½ år sedan.
Denna gången har jag dessutom haft möjlighet att spara ihop lite pengar så det ska shoppas som aldrig förr!
Förhoppningen är att minst hälften av julklapparna ska vara fixade imorgon när jag kommer hem igen.

Nu: Idol!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0