Bokfynd

Efter jobb och dagis idag bar det av på promenad till Loppan med Clara.
Tanken va väl mest att komma ut lite och eventuellt hitta något fint rosa att ha i vardagsrummet.
Som vanligt när jag letar efter något hittar jag inte det, men Majken hittade såklart två böcker och ett abc som hon ville ha.
Klart att hon fick böckerna eftersom de bara kostade småpengar och va i superfint skick!

En av böckerna handlade om färger och det är ju passande eftersom hon intresserar sig mycket för det nu. Färgen lila sitter redan klockrent!
Boken om katten gillade jag inte något vidare men Majken höll hårt i den och vägrade lägga den ifrån sig så vi tog den också.
Mamman fick bestämma en och Majken en.
Den fina abc-tavlan tänkte jag sätta på väggen i Pärlans rum i lagom höjd. En underbar tavla med klara färger och söta djur.
Vi betalade 15 kronor för allt, perfekt!
Loppis borde man gå på oftare jag är lika glad varenda gång vi fyndar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0