Neulash

Börjar faktiskt tro på det hära med produkter som gör ögonfransarna längre och tätare.

Neu lash 1 595 kronor, 6 ml.

Serum som läggs på huden längs franskanten dagligen och sägs göra fransarna längre och starkare. 
Uppges hålla 4–6 månader.

En arbetskamrat har provat denna och det funkade på henne iallfall.
Jag är så sugen på att prova men det är ju en stor summa att lägga på något som man kan fixa med en dyrare mascara.
Långa täta ögonfransar kan man ju få med vilken bättre lite dyrare mascara som helst.

Tidigare har jag varit sugen på att göra en fransförlängning men låtit bli pga priset och hållbarheten. Dessutom behöver de fyllas på.
Om jag köper detta serum som kostar lite mer än en förlängning så har jag både fransar som håller längre och dessutom håller själva flaskan till hur många påstrykningar som helst.

Någon som testat denna eller någon liknande produkt?
Vad tyckte ni?
Finns det något billigare alternativ kanske?

Tänk vad skönt att slippa sminka sig varje morgon, bara vakna o vara redo att gå hemifrån!


Kommentarer
Johanna

Jag gick och färgade mina ögonfransar ett tag (då kostade det ca 200 spänn). Jag upplevde att mina fransar såg längre ut och eftersom mina är ljusa normalt så såg de fylligare ut också :) Har tänkt gå och göra det igen men nu är det det är med tiden igen :) Lycka till om du nu testar så får du rapportera hur det gick...

2011-10-23 @ 09:10:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0