Min älskade pärla

Finns det något bättre än en unge som kryper upp i famnen i soffan på kvällen och säger "mysa, mamma".
Nej, jag tror inte det!

Imorgon kör vi sista dagen med jobb och dagis innan det är helg!
Även helgen är fullbokad men det kommer bli kul, vi får vara tillsammans och gosa massor!
Känns lite i kroppen nu att det är fullt ös på jobb och inte slutar "jobbet" när man kommer hem. Min rygg och min arm skriker men de får hålla truten en dag till o vila upp sig i helgen.
När man är trött så räcker det nästan att man tittar på Majken så försvinner tröttheten, iallafall för en stund.
Hon är min älskade pärla hon!
En älskad Pärla som dessutom fick massor av beröm från dagis idag. Inte bara för att hon fortsatt kissa på pottan utan för att hon är bäst av alla barnen på att prata.
Det är långa meningar och tydliga ord hela tiden. Ja, ännu en gång spricker mitt mammahjärta nästan av stolthet!

Imorgon blir det skitkul att jobba, Tina Nordström (Mat-Tina) kommer och ska vara på Ica hela dagen. Kanske man vågar prata lite med henne och ta ett kort eller två? Skulle va kul!
Nu blir det soffan för hela slanten förhoppningsvis kommer Pärlan snart till ro och somnar istället för att sjunga inne i sitt rum.
Hon är himlans söt när hon sjunger men nu är det faktiskt dags att sova om man ska orka upp imorgon!



Kommentarer
Mia

Hej.



(Mimmi) Marie Persson bor i väsby och är massör. Har sin mottagning hemma. Tar 200 eller 300kr för massage. Väl värt det. Fråga Teddy om nummer.



Keep up the good work mom. =)



Mvh

Mia

2011-10-27 @ 22:04:04
hemmahoshelena

Tack för tipset Mia! =)

2011-10-28 @ 22:38:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0