Kan inte hålla mig

Köpte en julklapp till Majken idag på jobbet.
50% så det va ingen tvekan att hon skulle få kassaapparaten jag tittat på.
Imorse när jag kom fanns det en kvar och den tog jag illa kvickt och betalade för mig innan jag gick och svidade om till arbetsoutfiten.
Som vanligt kan jag inte hålla mig när jag köper nåt i god tid.
Majken fick sin kassaapparat nu ikväll så någon julklapp blev det inte.
Kan ju säga att hon älskar den!
Hon har suttit med den i flera timmar nu på kvällen och lekt, räknat pengar och haft sig.
Trodde att hon skulle gilla den men jag trodde aldrig att hon skulle tycka om den mycket som hon gör.
Jättekul!




Majken har skaffat sig en ny bästis och idol ikväll också, Linus!
Kul med en karl eller två i Majkens liv också, det kryllar ju inte av dem direkt.
Det har tagit tid för Majken att inte vara blyg mot Linus men ikväll va det som om hon aldrig varit avvaktande mot honom.
Många glada skratt blev det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0