Helgen

Lördagen bjöd på personalfest.
Herrugud, va kul jag hade!
Jag som aldrig dansar, dansade som om jag inte såg någon morgondag.
Det va så kul, alla kom med humöret på topp, maten smakade bra och bandet spelande bra musik.
Det blev en ganska sen kväll och jag lunkade hemåt någonstans mellan midnatt och morgonkvist.
En utekväll va nog precis vad jag behövde!
Jag kommer inte ens ihåg sist jag va ute men det va ju innan jag blev gravid så det är väl minst två år sedan.
Majken hade det bra hos barnvakten och hade varit uppe länge på kvällen med sovit himlans gott på natten.
Det hade gått hur bra som helst och det känns så skönt att hon är så duktig när hon är borta.
Min fina tjej!

Jag och Thea va lätt snyggast av alla på festen!

Idag på jobbet fick jag höra av chefen:
"-Grattis Helena, av de 350 kort som togs tillhörde det fulaste dig"
Hahaha, där får man för att man försöker smita undan kameran, ett pris i fulast kort med flest dubbelhakor!
Den bjuder jag på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0