Halfway

Idag va det dags att klippa till topparna och fräscha till håret!
Jag njöt med samtidigt kände jag mig lite stressad eftersom jag fick vänta 20 minuter innan jag fick sätta mig i stolen och läsa min skvallertidning.
Trevlig frisör, duktig på vad hon gjorde och respekterade att detta va min tid och att jag inte ville sitta och skvallra med henne utan med tidningen. Tack!
Dock va hon hutlöst dyr så jag fick göra en halfway och låta bli att boka in en färgningstid. Jag köpte hårfärgning på Ica istället och ska fixa det själv imorgon.
Halfway funkar det med!

Majken hade haft det toppen hon Linus och Johanna. Det va inga problem alls utan hon sa glatt hejdå när jag skulle gå och va lika glad när jag kom tillbaka.
Äntligen verkar tandvärken hos Pärlan ge med sig, inatt vaknade jag bara två gånger och hitills har hon sovit hela kvällen så det verkar gå på rätt håll.
Eftersom jag tycker det är så fantastiskt kul att vara uppe halva nätterna så kittlade jag nästan ihjäl mitt barn innan idag.
Jag kittlade så hon slängde med huvudet, fram och tillbaka, fram och tillbaka och rakt in i väggen....med munnen först...bloood....
Har man inte ont i tänderna så skaffar man sig det.
Dumt av mamman men nu har vi lärt oss det också, inte kittla sååå mycket nästa gång!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0