Av banan

Är lite av banan för tillfället.
Glömmer saker, stressar och känner ständig otillräcklighet.
Otillräcklighet till det mesta men främst till Majken och därefter till mina vänner som jag inte känner att jag hinner och orkar med förtillfället.
Jag frågar någon en fråga och innan jag fått ett svar har min hjärna slutat lyssna och jag kan redan prata med en annan person.
Skit-tasigt, jag vet.
Så om någon tycker att jag är otrevlig eller beteer mig lite märkligt så ber jag om ursäkt.
Ska försöka hitta tillbaka på banan snarast igen.
Tror sömn och mindre stress är medicinen till min glömska och min minst sagt förvirrade hjärna.

"Förvirrad - som inte är insatt i den aktuella situationen, och därmed, medvetet eller omedvetet, beter sig oregelbundet,  som uppvisar nedsatt förmåga att tänka klart ochrationellt, ofta med glömska inblandat."

Gillar definitionen av ordet förvirrad. Definitionen kunde lika gärna varit mitt namn...


Kommentarer
Johanna

Men du har ju en härlig förvirrad look :)

2011-10-04 @ 19:05:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0