Tiger

Har köpt några Twowaypens i olika färger. Det är nagellack som har både vanlig pensel och "tub". Tanken är att man ska kunna göra tunna fina linjer med nagellack utan kladd.
Jag försökte mig på att göra tigernaglar nu ikväll.
Första tanken va: "Hur fan ser en tigers ränder ut egentligen?"

För att vara första gången är det väl inte så pjåkigt. Blir säkert enklare ju mer man övar.
Kan säga att jag har så dålig koll på min vänsterhand så naglarna på högerhand fick tyvärr tjockare och mer darriga streck.
Nåväl, övning ger färdighet.
Kul att ha provat sen kan man alltid önska att man kunde ha längre naglar, då blir alla lack snyggare tycker jag.
Använde Depends orange lack nr 242, en svart twowaypen och Depends Topcoatlack nr 080.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0