Prismor

Prismor kan man ha till mycket, de är så vackra att titta på och går att använda i all oändlighet på alla tänkbara ställen.
Jag vann en auktion nyligen och idag hämtades paketet ut. Till min stora lycka va allt i paketet fortfarande helt!

Förutom prismor fanns också fyra julgranskulor i glas. Har inte bestämt mig än vad jag ska göra med dem.
Det lutar åt att måla dem med glasfärg eller pilla i nån dekorationssand eller nåt.
Vi får se, som tur är så är det ju faktiskt inte julgransdags riktigt än.

En av alla vackra auktionsvinster fick pryda mitt ena bubbelgumsrosa blockljus.
Är väldigt nöjd med mitt fina secondhandfynd. Auktioner är toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0