Precis vad jag behövde!

Envis som jag är så har jag kämpat på på jobbet hela veckan trots att jag varit superförkyld och haft vidrigt ont i halsen.
Kanske dumt men så länge man kan stå på benen kan man jobba?!
Jag skulle nog bli knäpp av o gå hemma o tycka synd om mig själv, bättre att jobba i tänka på annat istället.
Dock har jag varit mer eller mindre döende på kvällarna så nu när det är fredag är det inte mycket kvar av sprudlande Helena.

Som tur är hade vi planerat in fredagsmys med Clara och oj, vilken (tillfällig) energi jag fick!
Vi åkte och handlade en massa massa smarrig plockmat och det va väldans uppskattat av oss allihop.
Vi tryckte i oss grönsaksstavar, ananas, kyckling, bröd, vindruvor och en massa annat gott.
Lyx!



Mysigt tyckte Majken att få äta framför tvn och att få välja helt själv bland alla godsakerna.
Till maten serverades lite hallonsoda som blivit helgens lyxdryck för lillan, "Bubbla munnen, mamma" hojtar hon lyckligt!

I helgen har jag planerat attt bli frisk, det ni! Känner väl att två veckors hostande och snörvlande räcker.
På måndag återkommer vi pigga och glada och fulla med energi!


Kommentarer
irene

krya på dig , Ser mysigt ut kram

2011-11-04 @ 22:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0