Glädje!

Jag blev så glad under förmiddagens loppisäventyr!
Ibland hittar man absolut ingenting och ibland finns det massor av saker som passar perfekt!


Hittade lite mer rosa julgranskulor till min fina blivande julgran. Känns bra eftersom det änsålänge har varit mer silver är rosa pynt inhandlat.
En liten julängel att hänga i fönstret, en Teletubbiesbok till Majken och det finaste av allt: ett Minikakfat!
Helt helt underbart och bara mitt! (För en tjuga)
Detta fat gjorde min dag, vilket vackert fynd!
Nu längtar jag ännu mer till jag får ta fram julgranen och alla dekorationer.
Funderar på att göra något juligt med kakfatet också, lite svårt för det är för litet för ljus och sånt. Mossa och nåt mer fint kanske? Får nog suga på den karamellen lite.


Kommentarer
Fanny

Jag håller med!

Jag bara älskar att fynda på Loppan och Röda Korset. Det bästa stället är helt klart när det är loppis i blå hallen. Har alltid fyndat massor av fina kläder till Sixten. Man känner sig så stolt av att fynda fina grejor och kläder för en billig peng. Det är ju som sagt inte billigt att ha barn.

:-)

Ha det så bra och ta hand om så ses vi på Ica.

:-). kramis

2011-11-16 @ 22:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0