Black galaxy

Va på Väla en sväng idag.
Majken fick tre par trosor som hon fick välja helt själv och Mamman fick ett efterlängtat lack som hon fick välja helt själv!

Isa Dora´s senaste julkollektion Red Rush Holiday Make-up 2011 får mig att vilja HA, HA, HA HAAA!
Lacket kostar 69:- men tur som man ska ha ibland fanns det på H&M för 39:-. Verkade som att de sålde ut alla IsaDora-lack.



Lacket får mig att tänka på en mörk, gnistrande nyårsnatt.
Detta lacket ska definitivt vara på under jul och nyår men jag kommer såklart tjuvstarta flera gånger om.
Det är om möjligt ännu snyggare än vad det är på bilden.
Nu ska jag bara inhandla ett riktigt bra över (och?) eller underlack så det sitter fast man jobbar, diskar och har sig.


Kommentarer
Sara

Det var skitsnyggt!!! Testa detta överlacket:http://blogg.kicks.se/etikett/overlack/

Det ska vara helt fantastiskt:)

2011-11-21 @ 11:30:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0