Lejonet

Veckohoroskop - vecka 21

Du kan lätt känna en fortsatt förvirring när veckan börjar, särskilt i förhållande till din sociala roll och dina relationer till grupper och vänner.

Det är inte omöjligt att du känner dig märkligt ensam eller isolerad, men i själva verket är detta en bra tid för dig att samla på dig intryck från de nya trender som märks av och att omformulera dina idéer och hitta nya sätt att interagera med omvärlden.

Olika pusselbitar faller också på plats där långvariga band till en partner, en vän eller en grupp så småningom kan etableras.

I affärslivet finns tecken på att en ekonomisk transformation är möjlig som kan sätta dig i en extremt stark position.

Tre olika människor utstrålar en alldeles särskild magnetism, och kan få stor betydelse för din förmåga att uppnå saker i yrkeslivet.

Vet inte riktigt om man ska tro på det hära med horoskop men jag tycker oftast att man hittar någonting som stämmer in.

Denna vecka hoppas jag att det stämmer med en ekonomisk tranformation och mycket riktigt känner jag mig märkligt ensam trots att jag har så många fina människor omkring mig.

Tror du på horoskop?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0