Japan-godis

Efter en sisådär bra dag kom jag och Majken hem till en himla glad överraskning!

Vi hade fått brev från Japan!
En mycket saknad C hade tagit sig tid att skriva ett handskrivet brev till oss! Hur ofta får man kärleksfullt handskriva brev nuförtiden?
Jag blev så otroligt glad, har varit lite ledsen att jag inte kunnat få tag på henne för att höra hur hon har det i Japan men nu vet jag att hon har det bra.

Majkens hand va snabbt framme och grabbade tag i den medskickade godispåsen.



Japanskt godis är verkligen ingen hit vilket också framgick klart och tydligt i brevet. Inte heller verkar kaffe vara någon hit i Japan...stackars C!
Kaffe och godis är ju vår stora grej när vi ses...
Om du läser här C så lovar jag att köpa dig en stor påse svenskt lösgodis när du kommer hem!
Tack för brevet!

Tänk att en sån här sak kan göra en sisådär bra dag till en mycket bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0