Bakluckeloppis

Helene och jag traskade iväg med våra barnvagnar för att gå på bakluckeloppis ute på flygfältet i Höganäs.
Glada i hågen promenerade vi dit för att inse att det va en väldigt väldigt liten bakluckeloppis.
När vi kommer dit kan vi bara skratta, där står tre bilar med bagageluckorna i vädret. TRE bilar!
Jag hade väl iallafall hoppats på ett 20-tal men tji fick vi.
Vi konstaterade att en morgonpromenad inte va helt fel när vi gick tillbaka tomhänta utan fynd.

Resterande tid av helgen kommer till stor del spenderas hemma med Majken. Bortsett från lite ärenden som alltid måste göras.
Mys för nästan hela slanten eftersom jag börjar jobba på måndag!
Ska bli skitkul!
Trevlig helg från mig och Majkis.


Kommentarer
Anonym

Ser fram emot att vi ska bli arbetskompisar:)

Blev det någon cykelhjälm idag?



Kramisar Carina

2011-05-28 @ 23:01:26
hemmahoshelena

Det blev ingen hjälm...det hade varit lång kö o de hade tagit slut tio min efter öppning. Större intresse än vad de trott antar jag.

Ja, det ska bli kul o jobba ihop.=)

2011-05-28 @ 23:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0