Vägvisare

"Här är livet, precis som det är, jag kan välja att kämpa emot eller helt enkelt acceptera det som det är.
När jag kämpar emot gör det ont, när jag låter det vara, slappnar av, accepterar kan jag få en liten stunds frid i kropp och själ."

"Känslorna gör mig aldrig illa, det är vad jag tänker om känslorna som gör mig illa."

Fick en liten oväntad present för ett tag sedan.
En liten bok som heter "Vägvisare" den är skriven av Carolina Gårdheim och är en bok om att lyssna till sitt hjärta.
Va tvungen att dela med mig av två små stycken ur hennes väldigt tänkvärda bok.



Kommentarer
Anonym

Så sant som det är skrivet:)



Kramisar Carina

2011-03-04 @ 18:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0