Sol!

Mindre än en vecka kvar tills inskolningen på dagis (och arbetsförmedlingen?).
Just nu har jag inte särskilt mycket oro kring dagiset och inskolningen, oron riktar sig mer mot a-kassans handlingstider och arbetsmarknadens utbud.
Nåja, den dagen den sorgen...?!

Dagen har varit bra, det har varit sol och vi har promenerat med gott sällskap genom Höganäs blåsiga gator.
Därefter blev det playdate, cocacola och skvaller i en härling blandning innan vi promenerade hemåt igen.
Majken är fortfarande på ett härligt humör och likaså jag.

Har haft underbara vårkänslor idag när solen behagat vara framme mer eller mindre hela dagen, riktigt riktigt härligt och få en liten försmak på vad som komma skall.
Sol, sol, vad jag saknat dig underbara sol!



Kommentarer
Mari

Om du är intresserad så hörde jag att de söker folk på finax. Ska visst vara en trevlig arbetsplats... kanske inte det roligaste arbetet men alltid nått...

2011-03-08 @ 08:31:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0