Smoothies

Nu har vi hämtat ut vårt paket från Buzzador.
Ett tungt och proppfullt paket med smarriga Frutti Smoothies från Nestle.
Trollungen fick smaka en direkt vi kom hem och hon störtgilla dem verkligen!


Hon drack upp snabbt som tusan när hon väl fått kläm på hur ett sugrör fungerar.
Sen har hon gått runt med sin tetra och sitt sugrör i flera timmar.
Ett gott betyg!
Hoppas hennes kompisar kommer gilla smoothien lika mycket när de får smaka.

Har bara haft bra erfarenheter av att vara en Buzzador, har fått vara med i flera kampanjer sedan jag blev medlem.
Vi har mest fått delta kampanjer som passar Majken men även en som va till mig när jag fick prova ansiktsprodukter från Cliniderm.
Jag ångrar inte en sekund att jag blev medlem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0