Melodifestival 2011

Melodifestivalen eller "Mellon" som de flesta säger numer (?) är snart över.
Nästa vecka är det final i Globen, kan inte påstå att jag följt deltävlingarna särskilt ingående men lite koll har jag.
Hursomhelst är det många bra låtar i final.
Inte för att jag tror att denna skulle fixa det i den stora finalen men det är min absoluta favorit!



Otroligt vacker stämma och tänkvärd låttext.

Finalen vinner nog Eric Saade eller The Monikers.
Jag skulle vilja att Sara Varga eller Brolle vinner, det blir sällan som jag vill när det gäller Mello.
Nästa lördag ska jag sitta bänkad och hejja, fast inte på Eric Saade som alla ni andra... ;)


Kommentarer
Anton "tha neighbor"

Njaaa, diggade ingenting men jag pussar nog hellre Eric Saade än henne hah <3

2011-03-06 @ 04:45:28
Matilda

älskar den här låten! men tror inte heller den kommer vinna, är aldrig låtar jag gillar som vinner.. :)

2011-03-06 @ 07:34:46
URL: http://malvina.blogg.se/
Johanna kusin

Loove this! super bra! men eric saade är också braa! :D tyvär kan jag inte se det, så du får hålla mig uppdaterad!

2011-03-08 @ 18:04:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0