Torsdagen

Idag va en ledig dag både för mig och Majken.
Det har varit skönt att vara med Loppan hela dagen idag, hon har haft världens mest svängande humör men det kanske tillhör åldern?
Eller också är det mycket i huvudet på henne nu när det är långa dagisdagar och jag är borta från henne.
Jag vet inte men jag blev himla frustrerad några gånger under dagen när Lillan fullkomligt exploderade av vad jag kunde se ingen anledning alls.
Trots bristande humör har vi haft en fin dag.
Vi började morgonen med lite morgongympa i soffan:


Sen va det dags för en promenad med Johanna och Neo till Ittala och Lager 157, så kul att ses igen!
Jag fick äntligen köpt kusinens studentpresent och på Lager 157 hittade jag en tunika att ha på mig på studentfesten.
Nu slipper vi sitta på bussen in till stan efter jobbet i nästa vecka. Man ska inte underskatta lilla Höganäs i alla fall.
I detta fallet hittade jag allt jag behövde!



Köpte en svart "slit och släng" klänning som jag förmodligen kommer bo i till sommaren.
Den vita tunikan ska jag ha på studenten, skulle ju verkligen inte ha bara ben till som hon på bilden. Det får bli leggings för den va inte särskilt lång om ni frågar mig. Lite svårt att se på bilden men den har jättefina detaljer, totalförälskad blev jag!


Majkis fick en kortärmad tröja för 40:- alldeles lagom tycker jag!
Notan för två klänningar och Majkens tröja blev väldigt blygsam så återigen rekomenderar jag varmt ett besök till Lager 157.

Imorgon kör vi för fullt med jobb och dagis igen men först ska denna underbara torsdagskväll spenderas på soffan med katterna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0