Måndag

Måndag...igen!
Veckorna bara rusar iväg.
Nu sitter man här och planerar ettårskalas, helt otroligt. Det känns både märkligt och roligt.
Känns roligare nu eftersom jag kommit på vad jag vill bjuda på så min hjärna går inte lika mycket på högvarv längre. Jag kom ju på att det faktiskt bara är tre veckor kvar tills mitt lilla troll blir en ettåring!

Dagarna just nu blandas med lek, promenader, nån fikadejt här och var och såklart försöker jag sätta mig vid symaskinen så fort Majken är på humör för några minnuters egen-lek på golvet.
Det där förbaskat tidskrävande lapptäcket börjar sakta men säkert ta form.

Nu är det äntligen kväll och jag tänker inte lyfta ett finger till idag, det är måndagkväll, det är topmodel på tv, det är kattgos och en stor kopp te!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0