Let´s Dance!

Sitter och kollar på första avsnittet denna säsong!
Självklart hejar jag på Frank Andersson, det fanns en anledning till att mitt smeknamn under Stockholms-tiden va "Frankan".
Tror faktiskt att han kommer vara ganska underhållande och jag har en känsla av att han kommer förvåna alla och utvecklas mycket under programmets gång.
Tror att Ranelid kommer kunna underhålla ganska bra också...han är ju bara så härlig!
Nu har man en anledning till extra mycket mys och stillasittande några fredagarkvällar framöver. Brukar ju i och för sig vara ganska stillasittande varje kväll när Liten somnat men ändå.
Kvällarna är MIN tid, min tid där jag kan göra (nästan) precis vad jag vill, på kvällarna kan jag ladda lite batterier, rå om mig själv och bara ligga på soffan och surfa eller kolla på nån film, måla naglarna eller vad som helst!

Hur mycket jag än älskar Majken så behöver jag MIN tid, mina kvällar har blivit heliga och igår när jag hade en vän här på kvällen så blev jag nästan irriterad för att hon satt bredvid mig i soffan.
Inte för att vi inte hade trevligt men jag ville bara vara ensam, jag behövde min tid.
Majken och jag hänger ihop som helan och halvan hela dagarna så på kvällarna är det skönt att bara få vara. Helt kravlöst.


Ikväll är det Frank Andersson, glass och tända ljus som gäller!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0